Bloemboek

Trots presenteren wij ons BloemBoek. Het toont de fijne momenten in onze moestuin en de rijke oogst. We genieten net zoveel van de groenten en het fruit als van de kleurrijke bloemen, die zij aan zij in de kweekbedden staan. Het maakt ons vrolijk en voldaan. Dus zingen we over slaperige bloempjes en dichten over sierui terwijl we erekransen rijgen en taartjes (van tarwebloem) versieren met eetbare bloemen. En maken we prachtige schilderijen met gedroogde bloemen uit de tuin. We hopen anderen hiermee te inspireren. Want wij, dat zijn de bezoekers van de dagbesteding en het OntmoetingsCentrum in Krommenie en Zaandam, wensen meer mensen zoveel plezier: met het tuinieren, het knutselen en bakken en met elkaar!

Wilt u meer weten over dit project voor uw eigen organisatie?

BloemBoek is een uitgelezen project voor vrijwilligers en activiteitenbegeleiders! Mensen met dementie en mensen met somatische aandoening hebben met het BloemBoek willen tonen dat zij nog heel veel wel kunnen, en met heel veel plezier! Met BloemBoek zijn zij de inspiratiebron voor anderen. Wanneer u zelf een BloemBoek wilt laten maken met uw deelnemers en onze begeleiding dan kost dat ongeveer € 7.500,-. Het project loopt een half jaar en u ontvangt 300 exemplaren na afloop.

ZaaiGoed geeft graag een presentatie / workshop over BloemBoek zodat u uw eigen BloemBoek, met of zonder onze hulp, kunt organiseren.