Wat fijn dat u meehelpt!

Stichting ZaaiGoed is afhankelijk van donaties, giften en subsidies. Vind u dat we mooie projecten realiseren en wilt u ons financieel ondersteunen? We zijn blij met uw hulp, als particulier of met uw bedrijf! Om onze acties en projecten met iedereen te delen hebben wij een speciale pagina op PIF world (Pay It Forward) gemaakt. Hier kunt u veel informatie vinden, zelf een actie opzetten of een donatie doen.

Ook Werknemersvrijwilligersdagen behoren tot de mogelijkheden voor uw bedrijf. Wanneer u een project steunt is het fijn wanneer u met uw werknemers een dagje meedoet in betreffend project. Groen doet Goed! is hier een uitgelezen project voor waarin het voor iedereen duidelijk zal zijn dat de projectnaam niet voor niets is gekozen! We nodigen u bij deze van harte uit!

Neemt u contact op voor meer informatie of een donatie (met bijpassende werknemersvrijwilligersdag) met Erika Meershoek, 0641866778.