Meer info cursussen

Aquarelleren

De cursus aquarelleren met Gaby en Erika gaat binnenkort van start, maar dan anders. Niet in het tuinhuis op de Zintuigentuin maar via filmpjes die je thuis kunt volgen wanneer het jou uitkomt. Net als al onze creatieve activiteiten is de natuur in het algemeen en de Zintuigentuin in het bijzonder de inspiratiebron voor deze cursus. En ook bij de cursus aquarelleren leveren we maatwerk door voor ieder niveau in een aantal weken structuur op te bouwen en bijpassend materiaal te leveren aan de deelnemers. Inschrijven gebeurt voor een hele cursus van 6x waarvoor alle materiaal aan huis wordt bezorgd. Thema is leren abstraheren aan de hand van bloemen uit de Zintuigentuin en de ‘Bloemengroeten’ van onze huisfotograaf.
De kosten voor deelname aan de aquarelleer cursus, inclusief verf en papier zijn 25 euro. Met de Haarlem Pas krijg je 5 euro korting.
De cursus gaat door bij voldoende inschrijvingen dus doe mee en schrijf je vandaag nog in!

Macramé

De cursus Macramé van Liesbeth van Ginkel gaat binnenkort weer van start, maar dan anders. Niet in het tuinhuis op de Zintuigentuin maar via filmpjes die je thuis kunt volgen wanneer het jou uitkomt. Liesbeth begint de cursus met de basisknopen, vervolgens wordt de moeilijkheidsgraad verhoogd in 3 stappen. Mensen die eerder een cursus macramé hebben gedaan bij Liesbeth zijn bekend met haar knoopervaring  en rustige manier van uitleggen. Cursisten van deze cursus kunnen lid worden van onze Facebook Groep ZaaiGoed Creatief waar men vragen kan stellen die door Liesbeth beantwoord worden en waar leden elkaars werk kunnen bewonderen.
We leveren maatwerk door rustig van start te gaan met de basisknopen en per object de moeilijkheidsgraad iets te verhogen. Kom je er niet uit? Question & Answer op Facebook is de vraagbaak!
Inschrijven gebeurt voor een hele cursus waarvoor alle materiaal aan huis wordt bezorgd.
De kosten voor deelname aan de cursus, inclusief materialen is 25 euro. Met de Haarlem Pas krijg je 5 euro korting.

online macramé-cursus Stichting ZaaiGoed
Cursus-Bloemschikken,-Stichting-ZaaiGoed-2020

Bloemschikken

De bloemschikcursus met Anneke en Dennis gaat weer van start met maximaal 5 deelnemers, met oog op de 1.5 m afstand. Aan bod komen het maken van een biedermeier, minimalistisch en wild (naturalistisch) boeket. De biologisch geteelde bloemen komen van Plukweide Haarlem. De kosten voor deelname aan de bloemschikcursus, inclusief alle snijbloemen, zijn 50 euro. De Haarlem Pas geeft u 15 euro korting. Doe mee en haal juist deze zomer prachtige, verse bloemen van het seizoen in huis!

Data volgen nog!