Meer info cursussen & activiteiten

online macramé-cursus Stichting ZaaiGoed

Macramé

De cursus Macramé van Liesbeth van Ginkel gaat donderdagmiddag 23 juli weer van start in het tuinhuis op de Zintuigentuin. Liesbeth begint de cursus met de basisknopen, vervolgens wordt de moeilijkheidsgraad verhoogd in 3 stappen. Mensen die eerder een cursus macramé hebben gedaan bij Liesbeth zijn bekend met haar knoopervaring  en rustige manier van uitleggen. We leveren maatwerk door rustig van start te gaan met de basisknopen en per object de moeilijkheidsgraad iets te verhogen.  Achtereenvolgend worden in 4 lessen een sleutelhanger, plantenhanger en fotolijst gemaakt. Inschrijven gebeurt voor een hele cursus inclusief alle materialen. De kosten voor deelname aan de cursus is 25 euro. Met de Haarlem Pas krijg je 5 euro korting.

Koffie en kaart

De wekelijks terugkerende activiteit ‘Koffie en kaart’ met Liesbeth van Ginkel gaat vanaf donderdag 23 juli weer van start met maximaal 4 deelnemers.

Locatie: tuinhuis op de Zintuigentuin
Datum en tijd: donderdagochtend van 10:00-12:00 uur.
De kosten voor deelname aan deze activiteit is 5 euro (inclusief materialen en koffie/thee met iets lekkers) en natuurlijk een heleboel gezelligheid.

U kunt zich wekelijks aanmelden, waardoor nieuwe mensen ook een kans krijgen deel te nemen.

online macramé-cursus Stichting ZaaiGoed
Cursus-Bloemschikken,-Stichting-ZaaiGoed-2020

Bloemschikken

De bloemschikcursus met Anneke en Dennis gaat weer van start met maximaal 5 deelnemers, met oog op de 1.5 m afstand. Aan bod komen het maken van een biedermeier, minimalistisch en wild (naturalistisch) boeket. De biologisch geteelde bloemen komen van Plukweide Haarlem. De kosten voor deelname aan de bloemschikcursus, inclusief alle snijbloemen, zijn 50 euro. De Haarlem Pas geeft u 15 euro korting. Doe mee en haal juist deze zomer prachtige, verse bloemen van het seizoen in huis!

Data volgen nog!

Aquarelleren

De cursus aquarelleren met Gaby en Erika gaat binnenkort van start, maar dan anders. Niet in het tuinhuis op de Zintuigentuin maar via filmpjes die je thuis kunt volgen wanneer het jou uitkomt. Net als al onze creatieve activiteiten is de natuur in het algemeen en de Zintuigentuin in het bijzonder de inspiratiebron voor deze cursus. We leveren we maatwerk door voor ieder niveau in een aantal weken structuur op te bouwen en bijpassend materiaal te leveren aan de deelnemers. Inschrijven gebeurt voor een hele cursus van 4x waarvoor alle materiaal aan huis wordt bezorgd.  Bekijk hier de introductievideo op ons YouTube kanaal.

De kosten voor deelname aan de aquarelleer cursus, inclusief een Winsor & Newton aquarel-setje en aquarelpapier zijn 25 euro.
Met de Haarlem Pas krijg je 5 euro korting.