Tuinclub

Op de ZaaiGoed Zintuigentuin in Haarlem-Noord komt het hele jaar door, op maandag en woensdag van 10 tot 15.30 uur de Tuinclub bijeen (dagbestedingsprogramma). Ouderen die wat kwakkelen (lichamelijk of met haperend brein) én ouderen die behoefte hebben aan wat meer aanspraak en gezelligheid zijn hierbij van harte welkom. Onze zintuigentuin is goed bereikbaar (zie bezoekadres). Ieder doet, op de tuin en in het comfortabele tuinhuis, wat die wil en kan. Samen genieten we van wat de dag, plek en het samenzijn ons biedt. We kweken en oogsten fruit, groenten, kruiden en bloemen, maken er thee, jam, soep en salade van en laten het ons allemaal heerlijk smaken; we knutselen, doen spelletjes, vertellen verhalen en zingen liedjes; maken wandelingetjes over het volkstuincomplex en luieren wat in onze paradijselijke tuin en genieten van het schoons en de rust. Op Facebook, Twitter, Instagram, YouTube en via onze nieuwsbrief tonen we wat er zoal aan moois en leuks plaatsvindt.