ZaaiGoed is er voor de vrijwilligers!

Hieronder treft u een voorbeeldproject waarmee we u, vrijwilliger, of uw vrijwilligers een stukje op weg helpen. De kracht van onze projecten ligt in het feit dat onze projecten duurzaam zijn in lengte van duur.  Met een activiteitenreeks met een kop en staart waarbij alle onderdelen samenhang hebben. Dit leidt tot concentratie, diepgang, inspiratie en vaak een prachtig kunstwerk of oogstproduct als  eindresultaat. Vraag gerust meer informatie, we gaan graag met u in gesprek!

BloemBoek toont de fijne momenten in de moestuin en de rijke oogst. Een inspiratieboek dat vrijwilligers helpt met waardevolle projecten op te zetten voor ouderen. Naast BloemBoek hebben we ook het Nubenik* Lenteboek als handreiking, om te genieten van elkaar en het gezamenlijk creëren van mooie momenten!

Vrijwilligers zijn er ook voor ZaaiGoed!

ZaaiGoed heeft ook behoefte aan vrijwilligers. Zo zijn we op zoek naar activiteitenbegeleiders en een vrijwilliger of stagiair fondsenwerven. Neem contact op met Erika Meershoek 0641866778 voor meer informatie.

Wilt u meer weten over dit project voor uw eigen organisatie?

BloemBoek is een uitgelezen project voor vrijwilligers en activiteitenbegeleiders! Mensen met dementie en mensen met somatische aandoening hebben met het BloemBoek willen tonen dat zij nog heel veel wel kunnen, en met heel veel plezier! Met BloemBoek zijn zij de inspiratiebron voor anderen. Wanneer u zelf een BloemBoek wilt laten maken met uw deelnemers en onze begeleiding dan kost dat ongeveer € 7.500,-. Het project loopt een half jaar en u ontvangt 300 exemplaren na afloop.

ZaaiGoed geeft graag een presentatie / workshop over BloemBoek zodat u uw eigen BloemBoek, met of zonder onze hulp, kunt organiseren.