Wij doen mee aan NLdoet, help je mee?

Vrijdag 13 maart zou de nationale grote vrijwilligersactie NLdoet weer plaatsvinden. Vanwege het coronavirus heeft het Oranjefonds besloten alle activiteiten te annuleren, zo ook bij stichting ZaaiGoed. We brengen u op de hoogte van een nieuwe datum voor NLdoet.

NLdoet op de Zintuigentuin van ZaaiGoed

Vrijdag 13 maart vindt de nationale grote vrijwilligersactie NLdoet weer plaats, een initiatief van het Oranjefonds. Wij houden dan ‘Open Tuinhuis’ op onze Zintuigentuin op het ZWN-volkstuincomplex in Haarlem-Noord. Van 10.00 tot 15.00 uur bent u van harte welkom om een kijkje te komen nemen, mee te helpen met het zaai-klaar maken van onze ‘over(moes)tuin’ en/of om meer te horen over de vele activiteiten die wij jaarrond met veel aandacht en liefde voor kwakkelende, krasse en kwetsbare ouderen organiseren.

De kleinschaligheid en fijngevoeligheid voor de individuele mogelijkheden en wensen van de ouderen en het zinnenprikkelende contact met natuur en seizoenen maken ons aanbod uniek. Groen doet Goed!

Dagbesteding, ZaaiGoed-Tuinclub, ZaaiGoed-Creatief en cursussen

Iedere maan- en woensdag is er van 10.00 tot 15.30 uur dagbesteding; De ZaaiGoed-Tuinclub, elke dinsdag van 10.00 tot 12.00 ZaaiGoed-Creatief en doorheen het jaar allerhande ZaaiGoed-cursussen voor kwieke ouderen die (vaker) onder de mensen willen zijn en creatieve dingen willen (bij)leren en doen.

Meedoen aan een Proefsessie van ZaaiGoed-Creatief.

De 13e kunt u in ons comfortabele tuinhuis kosteloos deelnemen aan een ‘proefsessie’ van ZaaiGoed-Creatief. Let wel er is ruimte voor 10 deelnemers: vol = vol. De vrijwilligerscentrale / VWC-Haarlem komt tijdens NLdoet ook bij ons op bezoek en zorgt voor lekkers bij de koffie. Vrijdag de 13e is dus een dag om naar uit te zien! Voor meer informatie of het maken van een afspraak kunt u ook telefonisch contact opnemen met Erika Meershoek 06-41866778 (dagbesteding en cursussen) of Liesbeth van Ginkel 06-40644906 (ZaaiGoed-Creatief).